Wednesday, September 1, 2010

sorry i just cant..

kita pernah rapat..
time tuh mula2 saya nak knl dunia baru tnpa kehadiran mak ayah saya..
mula2, saya suka awak bese2 je.. then saya da suka awak macam adik beradik seniry..
saya wase awk dan saya amat rapat time tuh.. mcm xleh dipisahkan..
kita gelak sama2, sedih sama2 walaupon darjat n taraf kita berbeza..
time tuh ade je yg jelez, ade je yg annoying.. tp saya peduli apew.. awak kn ada..
awak da mcm family saya.. kdg2 tiap ari mcm xsabar nak jumpe awk..
bile cuti rindu kat awk..
bila dtg kedah jumpe awk..
kita mesej..
kita amat rapat..

tp sekarang berbeza,
munkin da ada gap antara kita..
awk mungkin mengharapkan perkara yang pernah terjalin dulu berlaku lg..atau sbnrnye awk x mgharap pon..
tp saya x boleh..
saya da xleh rapat dgn awk da..
saya pernah terpikir dulu tak ada gap antara kita tp sekarang sy taw memang kne ada gap..
saya sedih saya xdapat rapat dgn awk..
honestly, saya kecewa dgn post awk walaupon hanya sekali saya baca..
awk serius time tuh,
saya sedih..
owg yg saya anggap mcm adik beradik salah paham dgn saya..
mang saya over, tp saya da explain n minta maaf dgn pnjang lebar kat awk
walaupon hnya taip..hanya mesej
amt sayang kat awk.. tp tuh dulu.. tp sekarang saya kne buang sayang sikit demi sikit..
kita xkan pernah jd adik beradik..
saya nk je cakap sejak ari itu saya amat rindu awk..
saya mukan xmo mesej awk da, tp kita da mcm org asing..
sbb kejadian tuh..
saya kecewa..


saya da xde lg kat kedah ni..
mesti saya rindu awak..
walau kita tak rapat saya tetp akan ingt awk..

p/s:you are really a great woman, but im not a great girl for you..
love you sis..

No comments:

Post a Comment